ارائه کتب آموزشی هنری و کارآفرینی

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 55942

کتاب گیپوربافی جلد دوم


کتاب گیپوربافی جلد دوم

کتاب گیپوربافی جلد دوم شامل نقشه های موتیف پیشرفته تری نسبت به جلد اول می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد . این کتاب شامل20 موتیف نیمه پیشرفته برای تلفیق باهم و خلق آثار هنری زیبا می باشد . شما می توانید با بافت این موتیف های زیبا و در کنار هم قرار دادن آنها ، رومیزی و روتختی های بسیار زیبا و شیک ببافید .

این کتابها فقط شامل نقشه بافت می باشد و آموزش از پایه را شامل نمی شود . البته در بعضی موارد راهنمایی های لازم برای خواندن نقشه و علامت های موجود ارائه شده است . نقشه های این سری کتابها اکثرا از کتابهای خارجی گرفته شده و در کتابهای منتشر شده در ایران یافت نمی شود . تصاویر کیفیت بالا داشته و به راحتی می توانید نقشه خوانی کرده و بافت خود را انجام دهید .


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مجموعه 3 عددی طرح معرق جت جنگی

مجموعه 3 عددی طرح معرق جت جنگی

دانلود مجموعه 3 عددی طرح جت جنگی شامل 3 طرح معرق جت جنگی:   1. طرح معرق جت جنگی پایه دار مدل - F-15 Eagle 2.طرح معرق جت جنگی پایه دار مدل - F-16 Fighting Falcon 3.طرح معرق مک‌دانل داگلاس هورنت   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته ... ...

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

دانلود مجموعه 4 عددی طرح جنگنده  شامل 4 طرح معرق جنگنده :  1. طرح معرق جنگنده تایفون 2.طرح معرق جنگنده چند منظوره 3.طرح معرق جنگنده حامل 4.طرح معرق جنگنده هریر   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به ... ...

کتب آموزشی هنرهای دستی برای ایجاد یک کسب و کار ساده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما